Testimonials

Product Import Export Plugin For WooCommerce

Robert Szekeres

5 out of 5

Great Plugin and excellent support.

Douglas Johnston

5 out of 5

as with any import-export plugin, there's a learning curve and lots of experimentation needed, but tech support is awesome, and so far i'm really liking this plugin (and much prefer it to WP All Import).

Ralph Manis

5 out of 5

Top notch plugin and tech support! The time saved importing thousands of product field inputs is invaluable to any eCommerce site and the Product Import Export Plugin For WooCommerce is just the tool for the job. Mark was very prompt to workout some new feature requirements that I had and I can not recommend this plugin enough. Thank you very much! Ralph

Vasilii Shubin

5 out of 5

Works fine. Great support service.

Stephanie Grest

5 out of 5

Great plugin & service. When I had a problem with Hebrew characters, Mark sent me a patched version the following day. Thank you!

Valerio

5 out of 5

Incredible plugin and support. Lot of time they are been very opened to hear me and implement new functions, customized too! Thank you Mark for your support. I am a customer since 2018.

Dhaval Kenia

5 out of 5

Incredible support, great plugin. Makes life so easy.

Alberto Ros Morte

5 out of 5

Incredible support, thank you!

khalid Arif

5 out of 5

Great support and service

YAEL

1 out of 5

Impossible to download again the plugin without support if you lost it after 1 year. You have to buy a new licence at full price...

Ben Spector

5 out of 5

Great plugin and great support. Reported a bug with saving export mappings and was issued with a patched version of the plugin the next day! :)

LIANA TERRANOVA

5 out of 5

Love this plugin. I am completely new to all this and had no idea what I was doing, I'm pretty sure I bugged the support like no one before. But they were awesome, always took the time, super friendly and really fast. I would be lost w/o this plugin. Thanks Mark!

PETRE ZINVELIU

5 out of 5

I am really happy that I found this plugin! It is fantastic. When I encountered some difficulties, the support team has offered me quick and good solutions. I strongly recommend it!

Gary Yeager

5 out of 5

As one man in marketing working with several online resellers of our products, this has made my job so much easier in terms of maintaining a web catalog and product database for internal use. The customization is a big plus.

Scott Sanderson

5 out of 5

This plug-in has saved days of manually entering bundle information. I had an issue with how the plug-in handled multiple instances of the same product in a bundle but after contacting support they had it fixed and working perfectly the next day.

Anthony Evans

5 out of 5

Great plugin, uploading is a breeze, instant support when needed.

Jennie Routley

5 out of 5

Fantastic plugin! After some great tweaks from the support team it now works with FooEvents metadata. Will save me hours of work manually recreating hundreds of events, now I can just update my spreadsheet and hey presto!

afolake adegunle

5 out of 5

Customer service is out of this world. They are quick and supportive. I love it

peroxido

5 out of 5

This plugin is by far the best import/export woocomerce releated, it supports full automation import using wp-cron and with small amount of tweaking the perfect solution to for example using dropshipment business models how need multiple daily catalogue updates . Support is great and fast, and this is a serious quality company developing the best quality products with responsible staff.

paulhart

5 out of 5

This plugin was just what I was looking for to bulk upload my products with variations! Support is also great and fast!

Adrianne Kuczynski

5 out of 5

This is a great plugin! Saves so much time. The support is awesome. Resolved my issue fast!

Mark Lee

5 out of 5

After looking for a suitable product, I was pleased by the video guidance offered by WebToffee and purchased. I later realised my data feed wasn't compatible with standard woo commerce fields. I reached out to support to see if they could help before requesting a refund, and I'm glad I did. The support has been outstanding and they helped me overcome the incompatibility another way using their plugin and some custom code. Thank you so much!

Kristoffer Nilsson

5 out of 5

Plugin is great and the support we got was outstanding!

Jake Leslie

5 out of 5

The plugin is an excellent addition to any Woocommerce store with multiple products. I operate a small business that offers over a hundred products, each with several variations. Each product variation requires a different featured image; and, price for those variations change bi-annually. As such, intermittent updated are required. This plugin allows me to update all these products and variations from a .CSV file. This is particularly useful when making changes to prices or updating a standard variation description for hundreds of products. Finally, the support team proved to be highly responsible and helpful with a number of queries that I had raised. I would strongly recommend this plugin and the support provided by the Web Toffee team. Thanks guys!

martin22

5 out of 5

Plugin works perfect - but the support is outstanding good!! Thank You.

webtoffee5

5 out of 5

Great plugin, easy to use and did stuff we couldn't easily do with other (wellknown) plugins. On top of that developers were very helpful in helping with some customization for our needs. Super!

Martin Houlden

5 out of 5

Great plugin- really useful, but the support is even better - 5 star, thank you

Adrianne Kuczynski

5 out of 5

Fast Support! Mark was very helpful! Plugin works great.

info2035

5 out of 5

Perfect plugin with great, and superfast support!

Thomas

5 out of 5

The plugin worked. The support team went out of their way to help me with a issue. Great team!

sales304

5 out of 5

This plugin worked as described and the support has been great so far. Mark has been great. Thanks

Panagiaris George

5 out of 5

Great product, very good support. Recommended!!!!

matt66

5 out of 5

Great product, very good support. Recommended.

andrew.vick

5 out of 5

Outstanding plugin! Imported 1500 products with no problems, and when I had a minor question for support they were very responsive. Highly recommend this.

Valerio

5 out of 5

This plugin is incredible! For 2 years I import (automatically) at least 10.000 products every 24 hours and in only 13 minutes. I had some problems with the initial configuration but the support is wonderful. If someone want to see my shop: https://shop.topwheels.it/ Thank you. P.S. I advise you to renew before the expiration to get a discount of 50%. The support is very important.

rich

5 out of 5

Wow, this plugin has saved so much time. I wish I had discovered it before manually adding 150 items. But any mass updates are now a breeze thanks to this plugin.

khuyenmai365ngay

5 out of 5

very good

yanis66

1 out of 5

I have tried for 7 days to get it to work and I now give up! I have asked for a refund!

Mark

Hi, Apologies for the inconvenience caused. Our support team was trying to help you out with the issue with correct instructions on how to import external products using XML file via the ticket #4169 and awaiting your response regarding the same. As mentioned in the ticket, there was a required product type column missing in the XML file you tried to import which caused the error. However, as you insist on a refund now, it will be processed and details will be updated via the same ticket within 1 or 2 business days, complying to our 30 days refund guarantee.

cko

5 out of 5

Great Plugin, imported my 700 virtual products including images and downloadable files in about 10 minutes. Support is also very quick and helpful.

sales295

5 out of 5

Great plugin. Support is very quick and helpful. Highly recommended!

pepperstreetuk

5 out of 5

Great plugin but the support was out of this world they were amazing really responsive and helped me with all my queries.

David

5 out of 5

Plugin works great. Support is responsive and helpful. I definitely recommend it!

Yves

5 out of 5

Reactive support, the plugin works again after a problem with our server.

Michael

5 out of 5

Product works and the support is awesome!

nanadecor

5 out of 5

Good Support Staff and Wonderful Quick Replies.

Neil

5 out of 5

Fantastic Support and a brilliant plugin, make sure your Max_Execution_Time is set quite high for your version of PHP, and your path if using cron is the same for import and export, Thank you Mark for all your help!

mjhydraulic

5 out of 5

Product works as described and the support was first rate. I was assisted in a very timely manner with clear instructions.

mdmsoft

5 out of 5

I'm very happy for your quickly support, never shallow and going to the target.

Mary

5 out of 5

This is a great plugin that has saved me hours of work. And, anytime I have a question or issue, customer service contacts me within 24 hours...and has been able to solve my issue. Thank you!

jbates1

1 out of 5

Please ignore my previous review, which was made before I realised the plugin doesn't work as promised! I have tried for two days to get it to work and I now give up! I have asked for a refund!

Mark

Hi, The inconvenience caused is deeply regretted. We are sorry that our plugin did not satisfy your requirement. The plugin requires certain attribute columns to be set up in the required manner as per the documentation for variation product import to work. As requested via your support ticket, we have issued you a 100% refund as guaranteed. We look forward to working with you again.

jbates1

5 out of 5

Great support from Mark at WebToffee! The solutions provided were extremely helpful and responses times were prompt! Thank you once again.

mmarmms

5 out of 5

Great support! Quick response time, my problem was solved fast.

mario di marco

4 out of 5

Excellent support. Good plugin but it should be able to save import options such as delimiter and merge mode.

Tomas

5 out of 5

Awesome support, very fast and very knowledgeable! The best plugin I've purchased for sure!

Laura

5 out of 5

Great support! They helped me with a problem I was facing. Really responsive.

Lukas

5 out of 5

Great support, fast & reliable! They even gave me some custom tweaks to archieve my goal to import multiple files trough ftp cron.

Daniel V

5 out of 5

Great plugin and great support. It does exactly what i need. Is a must to have plugin, with this plugin you can save hours of work.

Christian F

5 out of 5

Great plugin with great support! Very responsive. Definitely one of my better purchases so far.

stefan5

5 out of 5

Does what it says it does. Support has been quick and great!

Mike Wyer

5 out of 5

Amazing plugin and support, if your shopping around for the right import/export plugin look no further. I’ve used the rest and this one is 100% the best!

Jesper

5 out of 5

Works as described, and the support from Mark is great!

Sarah

5 out of 5

I have purchased the products, orders and customers plugins and used all three for swapping 3 shops from zen cart to woocommerce - all have worked extremely well -I would highly recommend to anyone. I have had to ask a couple of questions but they were always answered promptly and helpfully

lukeohehir

5 out of 5

Does what it says it does. Even if it can be a bit tricky to use in some situations, the support provided is absolutely awesome. Thank you!

Dominique

5 out of 5

Great support. Not sure what else to say. Quick response time. Good communication. All went well. BR Dominique

Tomas

5 out of 5

My Problem was sloved, Im very happy about this Support here! We have try to slove our technical Problems in self in complete day without success. After our Request our Problem was sloved.....Puuuuuh..... Very nice! Thank you.

Hermann

5 out of 5

If you are looking at plugins for your import export jobs, stop and just get this. You wont regret it. I wish I could make the stars go up to 10, this is a great plugin worthy of 5 stars but the service and help from them is beyond stars. I have a site that has over thousand products, multiple categories, many images and a whole lot of tinkering to do, any problems and questions were fixed, replied and answered in such manner that any company or organization would be proud of. I take my hat of for you guys, keep up the perfect work. Thank you.

Stefanos

5 out of 5

Great plugin which does exactly what's supposed to do. Excellent support. I had an issue and it was resolved very quickly. Thank you

Dmitry

5 out of 5

The plugin has worked very well on our set up. Highly recommend. The support was very prompt and resolved our issues. Thank you again Mark!

Matee

5 out of 5

The plug in really help me and yes, it is a right choice I make.

ali

1 out of 5

I had this product for one year and after my license got expired, the plugin did not import the my sheets correctly and all of my pricing was listed at 2 dollar 3 dollar for products that are thousands of dollar. we did not know the issue until now. this is extremely unfair and evil. you guys cost us hundreds of dollar in cost of delivery and refunds. I sincerely ask that you do not mess with people's website like this

Mark

Hi, Apologies for the inconvenience you had to face. We have analyzed the scenario and we can assure you that the plugin license validity does not affect the functionality of the plugin. License activation is required for receiving updates and support. Assessing your comment, we assume that you must have set up a cron job to import the CSV sheet regularly. Our plugin just writes the data from the CSV in the database columns into the respective product fields. We strongly suspect that somehow the CSV might have been edited without notice which caused the issue. We have reached out to you via support requesting some information. Please reply to the same.

Andrew

5 out of 5

Fantastic app - this allowed me to bulk import products in one hit with no fuss! Saved me many days worth of manual work. Great support team too, my questions were answered promptly.

Samo

5 out of 5

Great product, fast customer support.

Boris

5 out of 5

This is excellent product, so many options for tweaking and supports every taxonomy and meta field you can think of. The customer support is also very quick and helpful. I give it my heartful recommendation!

Jamie

5 out of 5

Amazing plugin and support. Export and Import is super easy and any questions or doubts are easily and quickly answered by the team. Highly recommended if you have a eCommerce Store.

Massimo

5 out of 5

After having used a free plugin with numerous limitations for a while, I was looking for a more powerful plugin that could offer me the possibility to import images, to customize the import scheme and to create scheduled automatisms. The pre sales support and the money back guarantee convinced me to test Import-Export plugin and after a few days I am really satisfied because it offers even more than I need/expect. I am not so skilled in IT, so I owe a big thanks to the post sales support that drove me step by step in setting it for all my needs. 5 stars for the plugin... and 7 for guys at support!

DALE

5 out of 5

Took me a while to figure it out but support was very patient and helpful along the way. Will also recommend this product for any e-commerce business. It's such a time saver, thanks!

Aitaouman

5 out of 5

Great tool and excellent support

info1266

5 out of 5

I purchased the "Product Import Export Plugin For WooCommerce" plugin I've been using it for 3 months and it's perfect. Absolutely the best around on the web. Import and export easily and in a few steps large CSV files with over 16,000 items. Also the customer service is excellent, quick and effective in the answers and always very kind and helpful.

Sarah

5 out of 5

I purchased three of the xadapter plugins to allow me to copy orders, products and customers from zen cart over to woocommerce - I have used other companies previously but often found that it never was a smooth as you expected. I asked a couple of questions before I purchased them, I had a reply within a few hours. I have now since used all 3 plugins and pulled across 3000 customers, 4000 orders, 2000 products including images - and everything seems to have just well worked! I read all the documentation first - as there is an order to how you set these things up (ie orders LAST!!) and I had a couple of ERR moments to which Mark was very instant in his reply, very helpful and resolved every question that I had. One item was not within the help documentation - but it was within the sample CSV files that you can download - I didn't download these (as the woo shop was empty I didn't think it would be populated) but they are just dummy details so that would have avoided a couple of questions. I intend to use these plugins again for other sites - don't get my wrong you must make sure your CSV data is CORRECT before starting anything - no shortcuts! but once I had the CSV correct the uploads were pretty instant! Thank you!

Christopher

5 out of 5

The woocommerce import/export plugin is great, and the support is awesome. Full featured import and export in a reasonably priced plugin

William

5 out of 5

I had some newbie questions as I was still sorting my way around WP and WOO and Mark was patient enough to help me sort it out. Excellent support and help to solve my problem. Thank you very much!!

Lars

5 out of 5

Had some issues with meta data not saving correctly. Support was quick to reply, and we eventually tracked it down to one of the php files not loading (most likely due to our environment) After manually re-initiating the metapost array this file was responsible for the issue was resolved and we can now import freely. Thank you for great support, and a wonderful product =)

Simone

5 out of 5

24 hours I've been using this plugin and so far so good. It works properly and support is great!

Jacob

5 out of 5

Great product and great service

Massimo

5 out of 5

A very flexible product and suitable for different cases. I needed help with the settings and the technical support was attentive and quick to respond.

daniel20

5 out of 5

Excellent plugin, it is a life / time saver. With this plugin in about 20 minutes i uploaded 10,000 products to my site including all kind of data including a lot of variables. Also support is wonderful, i recommend this plugin.

wakid

1 out of 5

hey i just bought this. and this isnt working. i tried importing variable products. it fails to upload. and the plugin isnt exactly the way it is showcased in the video. need some help, please.

Dhanya Chandran

Hi, We were awaiting your response for your support ticket #28919. We deeply regret the inconvenience caused. Please respond to the same ticket if you are still facing any issues.

Shun

5 out of 5

Needed a system for automatic CSV imports for WooCommerce products. Support team was also very helpful!

Harry

5 out of 5

Best Plugin i have used so far and i'll recommend everyone to use this plugin because of elasticity and best support they are providing.

Satoru

5 out of 5

I like Xadapter's products. Their plugin is always working well and excellent support even my English not good : )

Neil

5 out of 5

CSVs and uploading can be quite tricky and confusing, especially if you are uploading variations and attributes This Plugin makes it as simple and as easy as it can be I had a small issue ( of my own making ) and the support I had was not only quick, polite and helpful, but spot on the money and solved my problem right away

Paul

5 out of 5

I use this plugin regularly, and when I have had a question support by email has arrived within minutes. Thanks!

Jens

5 out of 5

Plugin worked really well for us. We used it a lot, but after a update some fuctions didn't work anymore. A long time that we didn't use it, but we opened a support ticket to solve the problem. Good and long answers from the support guys. There were really willing to solve the problem and this gave us also motivation to get the problem solved. After a few days the plugin is working totally correct again and we are using it a lot again. We are now updating all our SEO data with the plugin, and now we are making progress really fast. Because the plugin works so fast and is easy to use.

Tobias

5 out of 5

Excellent Support! Sorry for first giving bad Feedback but in the end i was supported very very good.

Linda

5 out of 5

Mark and his support team are GENIUS and patient with a newbie to CSV uploads. I was having a lot of trouble with my uploads. But after walking me through step-by-step using screenshots. Mark was able to determine that the setting on my computer was not set to a comma delimiter. Mark sent me screenshot instructions on how to change the setting. Now my uploads are uploading great. Every single issue I have ever had with an upload had to do with some tiny little thing in my CSV and Nothing to do with the plugin itself. Great job Mark, As always... With MUCH RESPECT, Linda Joyce

daniel20

5 out of 5

Excellent plugin and support!! I would suggest to have this plugin to everyone that uses woocommerce!

Anu

5 out of 5

I think everyone those who want to upload bulk and bulk of woocommerce products must use this product. And it is an excellent product to use. Their support team deserves the full credit. Thanks team..

Tobias

5 out of 5

Awesome product, superb support

Daniel

5 out of 5

Excellent support, quality plugins. This is a great company with great people!

Damian

5 out of 5

I feel like the support is awesome on this plugin. They are patient and respond in a matter of minutes most of the time. As for the plugin, it's the first one I tried so I don't have terms of comparison, but I think it's great because it does what needs to be done. Thanks!

Isaac

5 out of 5

I enjoy figuring things out and use customer service as a last resort. I must admit that the information I received from support was amazing. I sent a request on a Sunday night and went to sleep assuming that I wouldn't get a reply. When I woke up, my question had been answered within 45 minutes. That's great support. I'm glad I purchased this product.

Yan

5 out of 5

This is neat and useful plugin, works very well for me when I import large amount of products, include variable products and grouped products. Additionally, their support is also wonderful. I got the response fast and they were able to resovle my issue. Strongly recommend !

Adam

5 out of 5

Very fast and professional support!

Angie

5 out of 5

I am working on a shopping cart that will eventually have thousands of plants for sale. I currently have over 600 and I must say this product (purchased) is wonderful and fast! The customer service is exceptional and no matter what issue you have (simple or complex) support will work through it with you. They want to keep you and your business. Well done.

valherru

5 out of 5

I am very satisfied with this product as well as it's prompt support! Works like charm and has a plenty of useful features.

Hanson

5 out of 5

This plugin is awesome and the support responds extremely fast to every problems.

Bryan

5 out of 5

Developer responds extremely fast to problems/suggestions and is very helpful even if the issue is not with the plug-in. He will make changes on suggestions and work with you to make sure the plug-in works for your needs. Thanks for the help!!!

Pankaj

5 out of 5

Awesome plugin to add update and modify existing products. Works perfect and really fast. Best part is that the support is awesome. Was in email conversations with Mark with lots of questions and he was so patient and prompt in replying back to all my queries. Would definitely recommend this plugin. Good job Mark!

Ahmad

5 out of 5

Great product, and best support ever. Thank you Mark

Jamie

5 out of 5

Absolutely fantastic! I asked for help, and I got exactly that! more! Keep up the good work. The plugin itself works really well and with the help from the tech guys it works even better than I expected. You guys have helped me a hell of a lot! Thank you!! Jamie

Georgios

5 out of 5

The support was faster than i needed :p I made a wrong purchase and the helped me resolve it really fast and efficient! Propably the best support ive ever deal with!

Mark

5 out of 5

Very happy with the support. Responded quickly, clearly, and solved my issue.

Mike

5 out of 5

Excellent support, quick to respond and willing to make custom adjustments to meet the needs of the project. I am looking forward to the next few releases where some functionality I suggested will be added.

Florian

1 out of 5

Bought this plugin for 69 dollar and it failed to export 50% of the variable products. The variable products that failed was exported but they missed the variables completely and they were transformed into a simple product instead. Not so satisfied especially when the plugin cost so much. Not worth the price. - I would like to refund the product.

Anindo

Hi Florian, We apologise for the experience you have had. However, variable products can be easily imported using our plugin. You just need to take care of 4 columns for each attribute. For example, for the attribute size, you need to fill in the values in these columns - meta:attribute_size, attribute:size, attribute_data:size, attribute_default:size We have a strong doumentation to refer on it - https://woocommerce-179374-601995.cloudwaysapps.com/woocommerce-csv-import-variable-products/ And finally, even with all this is you still face any problem, you can always raise a ticket to our team with the csv. Our team will quickly correct the csv and give it to you. If you still want a refund, let us know via the ticket. We will issue one.

MARK

5 out of 5

I own this product for two sites now. I have had one issue where I needed support, and the team was responsive and friendly. This is a very good plugin.

Ali

5 out of 5

I tried other same purpose plugins before but non of them are as good as this one. These guys know what they are doing!. Great support also!

siebren

5 out of 5

Great support! As a newbie this plugin was a struggle for me, but with the support it was relatively easy. THank you guys!

Ken

5 out of 5

Support has been excellent. Still in early stages but very happy so far.

Tim

5 out of 5

Works great. Able to update and add products in woocommerce at the same time was something I needed and other plugins fail to do. Great customer support as well!

Maurizio

5 out of 5

Ottimo plugin e soprattutto ottima assistenza. Consiglio caldamente a chi ha molti prodotti con varianti.

Jon

1 out of 5

Avoid. Poorly constructed plugin and the money back guarantee is a scam. We have now tried 4 times to get a refund..

Anindo

Dear Jon, We humbly apologise for the inconvenience you have encountered while opting for the refund. Our team has fully refunded your amount. Regarding the plugin's interface, if you can suggest us the points of improvement in the plugin, we can work on them. That would contribute in the evolution of our product and help our future customers. Do let us know if you have any suggestions.

Andrea

5 out of 5

Great Plugin to import a lot of information about your products saving a lot of time! Support excellent and quick!

Scott

5 out of 5

This plugin is a huge time saver and it has very responsive support.

Manuel

5 out of 5

Überragender Support. Anfragen werden schnell beantwortet und man erhält jede erdenkliche Hilfestellung. Mit diesem PlugIn haben wir jede Menge Zeit gespart. Super Service. Weiter so! Amazing Support. Questions are super fast answered and you get a lot of help!!! We saved a lot of time with this plugin. best service ever!!!!

Igor

5 out of 5

Absolutely delighted with support, and the plugin itself is awesome!

Manel

5 out of 5

Excellent support! And great plugin, it save you a lot of time!

Rebecca

5 out of 5

Works really well, HUGE timesaver. Very responsive support and clearly define any issue and provides a quick resolution. I am extremely happy with this product.

rodrigo

5 out of 5

I just have good words to say about the company xadapter. Veeresh assisted us into the process of migrating our thousands of products. He knew how to take us by the hand and help us to succeed in this migration! Simply WOW. I definitely recommend the company.

Joel

5 out of 5

Hi, everyboy I have been using this plugin for about a month now and can't thank enpugh their customer service team. They have promtply answered each and everyone of my questions and help me solve my doubts in using their plugin. It has been completely clear to me they are making (and will be making) every effort possible to make sure I have a great experience with their plugin and achieve the results I am expecting to achieve from using it. It has been great so far. Hope it continues to be the same away for as long as I work with them.

Oscar

5 out of 5

Excellent Support and great plugin. They are very well helpful and always there for any little problem. Highly recommended!!!!

Sigurd

5 out of 5

Great support! Hade huge problems with some product variations but Vareesh fixed my shit. Love the product and the support, thumbs up!

Maxim

5 out of 5

Extremely satisfied with the support for my Export Import plugin. The product works absolutely amazing for my WooCommerce e-store. Highly recommended. Support was quick to resolve the issue with import of the Yoast meta data. Many thanks!

daniel20

5 out of 5

Excelent plugin, its a life saviour! And support is more than fast and excelent! 100% Recommended

Niklas

5 out of 5

Excellent Support and great plugin that are very well coded, fast and user-friendly.

Tim

5 out of 5

Very good support. I run a couple of WC stores and we needed to share products between them so this plugin worked great for that. I've used the WC CSV Import Suite in the past and I was never able to get it to work. Xadapter's plugin worked out of the box. When I was stuck, the support came in within hours and my issue was fixed. Thank you!

Jim

5 out of 5

I contacted support because my imports to product description (post_content) were failing. It took them a couple of times to see what the problem was (could have tested/checked website) but the problem was fixed... on a weekend even! So, persistence pays. I was very happy with their response times and time to fix the problem. I am hoping the plugin will be a big time saver because there don't seem to be many import export programs out there for wordpress with this functionality.

Jen

5 out of 5

We had been using another paid woocommerce csv import suite extension for 4 years, but were very unsatisfied with the customer service and constant issues each time Woocommerce did a major update. So we went hunting and found the XAdapter plugin. We primarily use csv imports to merge changes from our warehouse inventory management system into woocommerce - to update stock levels, add new tags, attributes, change prices or unpublish dead stock - as well as to import new stock every month. We ran a few tests and with XAdapter before deploying and any issues we had with the plugin or our data were quickly ironed out by their super responsive support team. If you are weighing up this plugin vs other paid plugins, this one is worth is for the customer service alone, but it's also a great plugin that works.

Zeeshan

5 out of 5

Nice plugin.

Liam

5 out of 5

It's really a pain to look for a couple of plugins that would import a heap of products and we must say this is what we have been looking for! We may ran into some problems during the inital product import but they've got awesome support and the plugin really worked just like what we were expecting. A highly recommended plugin!!

Ryan

5 out of 5

Support was very quick to answer my questions regarding issues I was experiencing.

ARD

4 out of 5

Excellent plug-in, and excellent support. We all know how much wordpress/woocommerce can be frustrating when something goes wrong... I never experienced such a fast and relevant support ! I also recommend this plug-in and support to no-english natives, as they provide an easy to handle english !

Mukhtar

5 out of 5

Amazing, patient, consistent support that communicated regularly with me for several days until I resolved a problem. This is the ONLY product of its kind and it works flawlessly. We're using it with WooCommerce Product Reviews Pro. I can't imagine managing reviews without this plugin. If you use WooCommerce, buy it. Thank you Mark!

Carlos

5 out of 5

El plugin es excelente! Y el soporte mejor aún! Tuve algunos problemas al principio, me ayudaron en todo y tardaron muy poco en responder

Daren

5 out of 5

Great plug-in. Does exactly what I need, and easy to use. I had a couple problems getting products imported (my fault - not the plug-in), and Mark was lightning fast in figuring out what my problem was and how to fix it. Would give 10 stars if I could. Highly recommend!

Francesco

5 out of 5

Il plugin funziona correttamente e permette di fare bulk upload di file csv su wordpress Woocommerce. Ho importato oltre 10000 sky. Il Supporto Tecnico è eccellente. Plugin consigliato.

Jose

5 out of 5

Working on a site and need to add products with variations and attributes for each product and was in search for an easy way to post multiple products by importing a data sheet into WooCommerce. So I found this and decided to buy it. I admit I ran into a few problems on my end compiling the datasheet. As yes, instead of seeking support I would grind into it for hours and was not getting anywhere. Have you ever looked at something so long that everything starts to look the same? Well that happened to me and I financially reached out for help and Mark from (XAdapter) saved the day. I sent him my data sheet, explained what was happening and he tweaked the data sheet and VUALA! Problem solved. My only regret is that I didn't submit myself to get the help I needed when I needed it. So if you don't get it, simply seek the support from (XAdapter). These guys know their stuff and can save you time and billable hours. Thanks Mark. -You could see more with another set of eyes. - Sy Castro

Pierre

5 out of 5

Great support team. Will answer all your questions in a timely manner. Jithin and Mark were extremely helpful.

Christopher

5 out of 5

Midnight on a Sunday night, needed support, didn't have to wait long. Mark came on the line, very quickly was able to help me solve my problems. It's rare that any products online have amazing customer support anymore, but these guys definitely do.

Anthony

3 out of 5

Works well. Just not able to export products with their link and password if the product is hidden and protected by a password. Nice feature to add. ;-)

Ryan

5 out of 5

Quick and extremely helpful support. great to work with.

A.Splash

4 out of 5

The plugin almost worked perfectly for us. But we had to go with another one due to some of our custom configurations. Xadapater was helpful while we figured this out and honored our refund when we requested one. Thanks for the good customer service.

Paul

5 out of 5

I am building a product csv file builder to interface with this plugin. The team has communicated very well with me and the plugin works great!

Michael

5 out of 5

Great plugin, works as expected. I did encounter 1 bug but support team was quick to acknowledge it and start working on an update. Would definitely suggest to someone else!

Vladan

5 out of 5

Excellent plugin excellent support. Keep up the good work!

Ryan

5 out of 5

Best plugin support you will ever find. I had alot of problems that took me days to figure out and they help me 3 days in a row with the import problems and they never gave up on helping me. Thank Elvin for the best support ever.

Elagoon

5 out of 5

Excellent Support, very helpful to upload product.Support team is very active.

Sebastian

5 out of 5

Great Support! I'd wish life was always as easy as it is with xadapter at your backhand! Worth every penny paid! I have installed the plugin and can now update, change and add multiple products with csv sheets in a multi language woocommerce store.

Linda Joyce

5 out of 5

Oh, my Goodness! I can't say enough great things about this plugin. I am seeing my vision happening finally! Adding Products, Adding Products, Adding Product!!!! So much fun to see it all come together. Never could have done it without this plugin! Many thanks to Mark and his team! I am so excited!!!! First, let me say I am a NEWBIE. I am a wedding garter designer, not a web developer. I built my website myself using Wordpress and Woocommerce. My first website ever! I was adding products manually. 28 new products every 12 hour work day (with lots of mistakes). I didn't even know what Excel or a CSV file was. I searched Google "How to add Products FAST into Woocommerce. I found many plug-ins to do the job. I tried many of them. Not one of them worked for me until I found this plug-in. OMG!!!! It has changed my life. I can add products as fast as I can take the pictures and type the file. I am now adding over 700 products a day... not 28. GREAT GREAT Support. Mark is Fabulous! This product is worth every penny. How much is your time worth? I highly recommend this to everyone. Even those that don't know what they are doing. YOU CAN DO IT with this plugin!

gregtopf

5 out of 5

Great support! I've been fighting trying to get an export pulled in correctly. You'd think since it came from WooCommerce and was going to WooCommerce it should be a piece of cake, but a few of the products had variations which just wouldn't work properly. I raised the white flag, was frustrated with people pointing me to tech articles to try that never seemed to work. I asked Mark flat-out, if I buy the plugin, can you just do it for me...and he did. He massaged my export file, pulled it in, tweaked it some more...I couldn't be happier. Customer service is excellent, very very pleased!

Joe DiMartino

5 out of 5

After struggling for several days with various free and commercial import/export plugins, I posted a request for help. Within a short time I got a reply from Mark at XAdapter. He quickly logged into my store and fixed issues with the PHP version and JSON encoding. The XAdapter Import Export Plugin for WooCommerce works great! My client can now easily expand his online catalog thanks to Mark and his team.

Laura

5 out of 5

Had a few problems with importing my products in a new WP site but they helped me fix that problem. Very good and quick support! Happy with the plugin!

jamesbaldiga

5 out of 5

Great product . Worked exactly as described. I ran into a little issue & received prompt support. Thank you!

Jon

5 out of 5

Good support! Had issues with import. Problem identified quickly and resolved. There was an apostrophe (') in the custom attribute name. Removed and all worked perfectly! Thanks to Mark and the team.

info30

5 out of 5

Best support! The same day help and find the issues! 10stars for that team.

Carol

5 out of 5

Awesome support team! Was able to get the CSV file to import exactly what I want. Thank you ^o^ I would recommend this PRO version

Jay

5 out of 5

Great product and great support. Does exactly what it says it will, very simple to use. I have tried several other csv import export plug ins (free and premium) and all others had problems with server memory / timeouts that made editing large product catalog data impossible. Works very well with products with multiple variations. Thanks to the support team especially

Amanda

5 out of 5

I tried a few import/export plugins, pulling my hair out and struggling with usability, and in one case, far to many features! Import/Export for WooCommerce is simple and straightforward and does what it says on the tin. The only upgrade I would like to see in the future is to be able to re-order the columns before the export and save the settings - for now I'm happy to do this manually once it is exported.

Timothy

5 out of 5

Saved me a huge amount of time. I received VERY prompt support and the developers made a real effort to resolve a problem that appears to be specific to my install of WP. Great job!

Joe

5 out of 5

My company has thousands of SKUs on our website with multiple variations of size for every product on both our wholesale and retail websites. We used to spend countless hours a month adding new products manually. The Product Import allows us to add them in a fraction of the time. Even better, I can now update hundreds of product prices or other data in just a few minutes. It's also allowed us to easily find and clean up errors in our descriptions that we would never even have found. We can now make sure that all of our product names and descriptions are consistent. The Product Import was a game changer for us.

Theo

5 out of 5

If you need to import or export your products file from woocommerce.... Don't even bother to look further. THIS IS IT! Short learning curve. Works like a charm. Merges accurately and update what it must update. Creates your new stock. This has save me days and days and days of work. The next thing I'm getting is exporting of orders. This makes syncing stock incredibly easy between warehouse point of sale and the online shop. These oaks rock. The service is short, sweet and highly effective.

Soeparwan

5 out of 5

I like the support given by Team, helpful & responsive. Even though I'm a newbie, they really guide me step by step. Thank you team, especially to Mark.

Benee Victor

5 out of 5

I tried several plugins with a lot of headaches, gladly I found this site. These guys from XAdapter and their plugin is great! Even the price is okay, you can get what you pay for plus a great customer support! More power and hoping for more great stuff. I'll do business with them again and will try other products too.

Gavin Bath

5 out of 5

These guys have the best online technical support of any company I remember dealing with! I've just been using their online chat system. All 3 times I've had an issue, they've replied within seconds and helped me work through it. Couldn't be happier with the value for the $69 Product Import-Export tool.

John

5 out of 5

Couldn't be more happy with the customer service. I had problems...of my own doing, and although it took several days to correct the error, it was great to know that my concerns and questions were being answered and finally we figured out the problem. The product is functioning well and I'm off to now download 9000 new products into my website.

Henry

5 out of 5

Excellent plugin and excellent support! After struggling for ages to import variable products with another plugin I tried XAdapter and it worked like a charm. Each time I had a question for support, I got quick, friendly and effective response. Support stuck with me until my issue was sorted out, even though it turned out to be nothing to do with the plugin, but rather something unrelated in Wordpress. Above and beyond. Thanks Mark!

Franck COCHET

5 out of 5

Excellent Support : i have a pb with my multistore configuration of woocommerce and they resolve it in few minutes ! The product and the support team deserves the 5-star!

Mikhail

5 out of 5

The best feature of this plugin is the support it comes with. I had a few issues with escape characters and support was extremely responsive and helpful as well. Live support is absolutely great!

Asad

5 out of 5

If you are running woo-commerce shop and have many products with plenty of attributes and variation, stop typing because this plug-ins saves you hell of time, simply hook in, download product variation file and simply copy & paste data and tuck it all back in, it does magic. We had around 500 combinations and took us under 2 hours to finish our typical price related data entry, can't ask for more. Support has been great, very satisfied and already talking to them for another plug in.

jeff

5 out of 5

Excellent support, I am a bit of a dinosaur so good quick support is a must and these guys deliver that in abundance

Hen_za

4 out of 5

Was glad the Variable products imported properly (Easiest option is to manually create a variable item in WooCommerce then export the product file (including hidden meta) so as to see the correct file format.) Only issue was that when I tried to import products with fractions (ie special font characters), it was getting rejected. Support was quick to reply and helpful. This happens because the CSV file was not encoded in UTF-8. I tried the fix suggested by [https://help.surveygizmo.com/help/encode-an-excel-file-to-utf-8-or-utf-16] HOWEVER, even after saving the csv file in Excel with UTF-8 encoding it still didn't work.... After scratching through multiple forums, it appears that although Excel gives the option to encode as UTF-8 - when SAVING AS A CSV, Excel automatically converts it back to ANSI, even though you select UTF-8 because Excel can't natively encode in UTF-8 apparently. The solution is as follows - 1. You need to open your CSV file in Notepad (you will see it says ANSI below), then change ANSI and re-save it with UTF-8 encoding in Notepad. Then the import will work. If however, you edit it again afterwards in Excel and just Save, it won't work. 2. The other option is to use LibreOffice (free), which can encode correctly in UTF-8 (I haven't tried it myself though). So if you are importing items with special font characters, it seems that every time, after working on the CSV file, you need to also first open it in Notepad, save with UTF-8 encoding and then import that file. (See this thread from StackOverflow [http://stackoverflow.com/questions/34268635/how-to-prevent-excel-from-changing-csv-file-encoding-after-save] ). Hope this saves someone some time and grey hair :-)

Michael Ezra

5 out of 5

XAdapter plugins have unmatched customer support. I reported a bug Sunday and Monday early morning there was a new version with a fix! Live support is excellent and helpful.

ShopDirect Admin

5 out of 5

great product and support! A must for importing product CSV files, Saves time and money! Thanks from the team at shopdirect!

Jesus

5 out of 5

After testing more then plugins i found this, thanks God! And the support is amazing this guys really help you out. I recommend 100% this product.

Duncan

5 out of 5

Spent 2 all-nighters and 5 days trying to import products from an old website to a new one - just before I topped myself I tried this product with the promise of great support and they were right. Brilliant support and a brilliant plugin.. wish I just knew about this one from the start! Thanks Mark!

Frank

5 out of 5

I had no problems installing the plug-in in WordPress and in importing my WooCommerce products into our new site. When I did have a question, I got excellent support fro XAdapter. To me, it has been well worth the money paid for the plug-in, even if I only have to use it this once.

Karah

5 out of 5

Support is second to none and the product is an outright life saver. This plugin has saved me so much time. Well worth the price!!!

Gerald

5 out of 5

The support team really provides good support and they are there to help. They go the extra mile to make sure you are satisfied! Thanks Support and thanks Mark for your amazing service!

michael.gnoth

5 out of 5

Great pre-sales support. The product works well. We have lots of variable products and they will be created, updated and imported much faster in a spread sheet than in woocommerce itself. Highly recommended plugin.

justin

5 out of 5

Excellent and simple product to use. Support was immediate, highly recommended

Ryan

5 out of 5

I must say, they have an awesome customer support, pre-sales and after sales. This is a must tool and worth the price. You will save yourself a headache by having to manually re-create your listing by having this plugin. I run into some issues after installing the product and the support team is quick to help me out. The product and the support team deserves the 5-star!

Jonathan

5 out of 5

Great product so far, imported everything as stated, had one hiccup but downloaded their latest version and it fixed it immediately. So far awesome product and would suggest to everyone else!

John

5 out of 5

Excellent Support, very helpful to this WooCommerce newbie! Right there to help with every little problem I had. Glad I took the risk to purchase a plug-in with very little review history.

Leave your own review of 'Product Import Export Plugin For WooCommerce'

Get featured right here on our testimonials page!